Robert Przybylski Dziennikarzem Roku!
Poznaliśmy laureatów drugiej edycji plebiscytu Trade Press Awards
Komunikat nr 5 Kapituły plebiscytu
Szanowni Państwo,
Zakończyła się II edycja plebiscytu Trade Press Awards, którego celem było wyróżnienie najwyższej jakości treści poruszających współczesną problematykę branży techniki motoryzacyjnej, nowatorskiego podejścia do prezentowanych tematów, a także język, który pozwala na przekazanie najistotniejszych treści masowemu odbiorcy w łatwy i przyjazny sposób.
Spośród ponad 40 nadesłanych prac, kapituła plebiscytu Trade Press Awards postanowiła przyznać wyróżnienia poszczególnych kategoriach następującym dziennikarzom:
wybór Kapituły za całokształt pracy:
- Dziennikarz roku – Robert Przybylski
sponsorami nagrody są: Stowarzyszenie Techniki Motoryzacyjnej i Grupa Międzynarodowych Targów Poznańskich;
na podstawie nadesłanych zgłoszeń ocenianych przez Kapitułę:
- Materiał audiowizualny – Jakub Bielak – za materiał „Adrenalina” opublikowany przez portal Homo Motoricus
sponsorem nagrody jest Precyzja Sp. z o.o.
- Test roku – Jacek Pieśniewski – za artykuł „Mazda 3 Skyactive-X. Wciąż jest przyszłość” zamieszczony
w miesięczniku Auto Moto Technika
sponsorem nagrody jest Sosnowski Sp. z o.o. Sp. k.
- Diagnostyka i naprawy - Michał Pierewicz – za artykuł „Niezbędne oczyszczanie” opublikowany
w magazynie Off-Road Pl
sponsorem nagrody jest Texa Poland Sp. z o.o.
- Reportaż roku – Mateusz Żuchowski – za reportaż „Karetka na skraju załamania nerwowego” opublikowany przez Wirtualną Polskę
sponsorem nagrody jest Coframa Sp. z o.o.
Serdecznie gratulujemy zwycięzcom II edycji plebiscytu Trade Press Awards i życzymy wielu kolejnych sukcesów.
Sponsorzy plebiscytu:
- Precyzja Technik Sp. z o.o.
- Sosnowski Sp. z o.o..
- Texa Poland Sp. z o.o.
- Coframa Sp. z o.o.
- Nortec Pro