Usługi Dodatkowe

Dla gości zwiedzających targi przygotowaliśmy dodatkowe usługi:

  • punkty gastronomiczne – informacje o czynnych punktach i ich lokalizacji uzyskają Państwo w Punktach Informacji Targowej

  • punkt sprzedaży biletów kolejowych – czynny w godzinach otwarcia targów w Wejściu Wschodnim (przeszklony budynek naprzeciwko dworca PKP)

  • punkty fakturowania – czynne w godzinach otwarcia kas, znajdują się bezpośrednio za linią kas w holach wejściowych. Faktury wystawiamy na podstawie paragonu z kasy fiskalnej

  • szatnie -  czynne w godzinach otwarcia kas, znajdują się w holach wejściowych. Informacje o czynnych szatniach i ich lokalizacji uzyskają Państwo w Punktach Informacji Targowej
  • bezprzewodowy internet

  • parking MTP - oferujemy Państwu 24 godzinny, strzeżony parking (ok. 1000 miejsc parkingowych) oddalony o 350 metrów od terenów wystawienniczych. Parking obsługuje pojazdy osobowe i autobusy. Na teren parkingu można wjechać przez dwie bramy: od ulicy Matejki (brama główna, czynna przez wszystkie dni w roku) oraz od ulicy Ułańskiej (brama uruchamiana podczas większych targów).
    Podczas prawie wszystkich targów na trasie Parking – Teren MTP kursują bezpłatne autobusy w  godzinach 8.00 - 17.00

  • pomoc językowa dla obcokrajowców – w celu zatrudnienia tłumacza lub pomocy w organizacji misji gospodarczych:    
  • Kontakt:    World Trade Center Poznań
                     telefonicznie +48 61 866 10 50 
                     drogą elektroniczną: wtc-poznan@wtc-poznan.com.pl

[ Wstecz ]
Współpraca Medialna

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania.
Napisz do nas.
contact